Red Alert Mobile™ jest to połączenie Red Alert 2 i Red Alert 3 tzn. większość elementów jest z Red Alert 2 i część z Red Alert 3.
Włączając grę jako pierwsze wyświetliło się logo EA, a następnie Natasza na tle miasta bombardowanego przez Kirowy poprzedzona przez ekran ładowania. Od razu można było usłyszeć przerobiony Hell March 2 na wersje komórkowe. Tym razem w drugiej odsłonie C&C na komórki otrzymaliśmy od twórców 2 kampanie, które mają łącznie 15 misji i tryb Potyczki. W odprawie (którą lepiej przeczytać, ponieważ później trudno się połapać) przekazują nam rozkazy- zależnie od kampanii- Bronisław i Natasza, a u Aliantów- Eva i Tanya. Inaczej niż w C&C3 Mobile™, gdzie gra była podzielona na 2 fazy tu mamy jedną płynną całość co uważam za duży plus. W pierwszych misjach mamy różne wskazówki natomiast w późniejszych misjach jest dość ciężko. Większość budynków jest wzorowa na tych z Red Alert 2, niektóre są wręcz identyczne. Mamy także budynki techniczne. Jednostki mamy z Red Alert 2 jak i z Red alert 3. Możemy przydzielać jednostki do 2 grup, które mogą mieć w sumie 24 jednostki (limit populacji) . Twórcy nie poskąpili także mocami wsparcia, czyli można używać lotnictwa, Superbroni i Broni Ostatecznych. Mamy do dyspozycji nalot Kirovów, co 2 min. czy Chronosferę, która ładuje się zaledwie 20 sek. Grafika jest na wysokim poziomie, a także muzyka, która zmienia się w zależności od tego czy coś się dzieje niebezpiecznego czy nie (spokojnie-niespokojnie). Jest też 12 osiągnięć do zdobycia, a raczej wykonania i "Encyklopedia" w której są opisy jednostek odblokowywane razem z postępem gracza.
Producent: EA Mobile Rozmiar: 497kb Rozszerzenie: jar Rozdzielczość: 176x220