Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Witam mam Motrorole L71 i nie wiem czy powinny działać na niej gry takie jak np. Fifa 08 PES 2꤀꤀8 , NFS proe street , nfs undergroud i Real footbal 2꤀꤀8 ? jak ktoś ma taką motkę l7 , l71 , l7e lub 7li to napiszcie tutaj czy chodza wam te gry !!
 
powinny chodzic ci te gry a co ci sie wyswietla bląd czy wogole sie nie otwierają
 
nfs pro street , undegroud i real footbal pisze bład aplikacji a pes zacina sie przy wczytywaniu meczu Fifa zacina się przy wczytywaniu gry !!
 
Problem może leżeć po stronie wyświetlacza i rozdzielczości ekranu. Chodzi o to, że choć Motorola L7 ma rozdzielczość 176x220 pikseli, to jednak Java w tym telefonie działa w rozdzielczości 176x204 (szesnaście pikseli zajmuje pasek u góry ekranu, ten z zasięgiem, stanem baterii itd.). Dlatego najlepiej poszukać wersji gier na taką rozdzielczość; tzn. przy szukaniu używać tagów v500, v600, v547, v980, E1 - czyli najpopularniejszych przedstawicieli tej serii Motoroli.

No i druga sprawa: część gier z np. SE k700 lub Nokii s60 pójdzie, choć nie zmieści się na ekranie całkiem. Jednak będzie to niewielka część gier, bowiem Motka L7 niestety nie ma takiego powera jak wyżej wymienione fony...
 
Ciekawe czy gier 176x208 dużo ucina.. Grę Heroes: The Official Mobile Game zamieściłem w 176x204 :D http://gsmx.pl/ostatnio-dodane/heroes-the-official-mobile-game.html
 
No, tak ze cztery piksele u dołu ekranu :mrgreen:

Najgorsze jest to, że z czasem jak nawet uruchomi się gra w niedokładnie-potrzebnej rozdzielczości, to dopiero po fakcie okazuje się, że granie jest niemożliwe... Najlepiej jest być wytrwałym i szukać wersji na dokładnie swój model.
 
ale wiere gier dopasowuje się do rozdzielczości, ostatnio aż sam się ździwiłem gdy grę 240x320 otworzyłem emulatorem n70 i działała normalnie na 176x208 pikseli.. :D tak samo jak aplikacja mToolbox - działała mi dotychczas na wszystkim :)
 
Niektóre gry 176x220 działają :/ a ona ma 176x208 PES 2꤀꤀8 176x220 udało mi się odpalić a gry z rozdzielką 176x208 tez nie wchodzą ;/ wqurwi**m się chyba ją sprzedam i kupie sobie coś innego ;/
 
Dopasowanie się gier na różne rozdzielczości jest bytem programistycznym. Czasem bardziej skomplikowanym, czasem mniej - jest sposób, by zmieniać rozdzielczość gry samemu (działa jak na razie tylko w telefonach Nokia).

Najpierw trzeba mieć plik "jad". Pobieramy darmowy program JADmaker (Google), przeciągamy na jego okno plik gry (jar) i powstaje "jad". Jest to plik tekstowy, więc otwiera się w notatniku.

Tam dopisujemy dwie linijki tekstu:

Nokia-MIDlet-Original-Display-Size: 176,208
Nokia-MIDlet-Target-Display-Size: 240,320

W tym konkretnym przypadku gra z modelu np. 6680, 6600, N70, o rozdzielczości 176x208 dopasuje się do telefonu o rozdzielczości 240x320, np. 6280, 6300, E50. Można stosować kombinacje oczywiście różnych wersji rozdzielczości. Często działa, więc warto próbować :)

Jeśli ktoś jest zbyt leniwy, by stworzyć plik "jad", może dokonać tej samej operacji w manifeście gry (jad to nic innego jak tekstowy zapis manifestu, potrzebny tylko do pobierania gier OTA (over the air, czyli przez WAP). Jak to zrobić?

Należy wejść do archiwum gry, choćby przez zwykłego zipa, czy rara. W folderze META-INF znajduje się plik MANIFEST.MF, i tam dopisujemy te dwie linijki. I po wszystkim. Działa, jak już pisałem w 80% przypadków w telefonach Nokia.
 
Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Top