Digitalizacja onboardingu

Coraz więcej firm przerzuca onboarding do jakichś platform i systemów, ale nie jestem pewien, czy to nie odbiera tego „człowieczego” kontaktu na początku. Jakie macie doświadczenia?
 
Digitalizacja może pomóc w uporządkowaniu procesu, ale nie zastąpi bezpośredniego kontaktu, zwłaszcza w pierwszych dniach.
Nie chodzi o zastąpienie ludzi, tylko odciążenie HR-ów i uporządkowanie papierologii. Jak to dobrze zaplanować, to nowa osoba nie jest zostawiona sama z linkiem do filmu. Klucz to połączenie automatyzacji z sensownym wdrożeniem.
 
Utwórz konto lub zaloguj się, aby napisać odpowiedź
Musisz być zalogowany, aby napisać wiadomość

Utwórz konto

Załóż nowe konto w naszej społeczności. To dziecinnie proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się
Top