Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
mysle ze powinny byc zalozone tematy np gry 128x160 sierpien itd a tak wszystko jest za tak powiem "porozwalane" ^^ nie żebym sie skarzyla stronka super :zloto:
 
heh, to że jesteś użytkowniczką java4siemens i tam tak jest nie znaczy że tu też tak będzie.
Przejrzyściej jest według rozdzielczości, bo przecież co za sens jest w wrzucaniu gry np. w temacie "Sierpień 2007" a gra z roku 2005.. A chyba logiczne jest, że gry na forum wrzucane to na górze są nowsze.. A w downloadzie to pisze kiedy dodana, więc nie widzę żadnego problemu. I jeszcze na stronie głównej teraz zawsze pisze niusa o nowościach w downloadzie. A jak chcesz miesięczne tematy no to zostaje Ci java4siemens ;)
 
ja równiez jestem tego zdania zgadzam się
 
Jestes zdania tego samego ale czyjego xD hehe bo ja jestem po stronie CNK...
 
aby nie trzeba bylo pisac 5 postow bo to ludzi odgania
 
Na moje tez można by zmniejszyć liczbę postów choćby do trzech :D
 
tia.. z tymi postami to sie zgadzam w 100% .... np. ja musze teraz "spamowac" aby miec dostep do downloadu ;/
 
Nawet tego nie próbuj... dostaniesz bana, i tyle będziesz miał z download'u
 
no to jak mam sie dostac do downloadu aby nie nabijac postow.. :P
 
pisac sensowne tematy i posty:P
 
oradd ktoś madry kiedys powiedzial "Postow sie nie nabija, je sie po prostu pisze" (prawda kuba?:))
A co do tematu to wedlug mnie nie ma potrzeby tak jak teraz jest prosto bo szystko z latwoscia idzie znalezc ;]
 
ktoś madry kiedys powiedzial
Dzięki ;-)
To prawda, jest tyle tematów, że trzeba być totalnym idiotą, by nie móc napisać 5 sensownych postów.
 
bardzo fajne gry polecam wszystkim ok2 :spox:
 
podoba mi sie ta stornka - forum a szczegolnie gry :P a co do nabijania postow to troche dziwne wkoncu po to jest forum zeby pisac posty :P :P :P :P :P :P
 
Myślę że terazjest i tak dobrze ^^
 
Stronka suuuuper!!!!! ok2
 
Niom Super Stronka ja Dopiero Foona Samsung SGH L760 Wyjebisty ale dopiero opanuje g i jedziemy narazie ma tam pare piosenkek

Pozdro :D

[ Dodano: Sob 15 Gru, 2007 23:36 ]
Daje na stronka 99,98 % na 100,00% Stronka poprostu odlotowa :P

[ Dodano: Sob 15 Gru, 2007 23:36 ]
Stronka ogólnie okey

[ Dodano: Sob 15 Gru, 2007 23:37 ]
Stronka Ogóllnie ok
 
A ja bym chciał więcej na K800i
 
Nie wiem jak wy ludziska ale ja uwazam ze co do tych postów nie ma co wybrzydzac wkoncu lepsze 5 niz 15 a zasady jakies musza byc. Niema nic zadarmo na tym swiecie trzeba cos dac z siebie zeby brac.
 
Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Podobne tematy, które mogą Cię również zainteresować:
P Gry iOS Wyścigowe 0 Odpowiedzi
betyboop Gry iOS Symulatory 0 Odpowiedzi
Raczek99 Gry komputerowe 2 Odpowiedzi
betyboop Gry Android Symulatory 0 Odpowiedzi
Hater Aplikacje Android Audio i wideo 1 Odpowiedzi
Top