Witam,
Dwa dni temu pokazała mi się informacja o dostępności nowej wersji oprogramowania dla tego telefonu (sieć +). Zaakceptowałem, telefon się zrestartował i kicha... Działa, ale bez WiFi, połączenia z kompem, na wyświetlaczu cuda się dzieją (miga, zanika etc). Co zrobić w tej sytuacji ??
PS. Telefon jest nowy, na gwarancji, ale służbowy i nie chcę aby pracodawca na mnie krzywo patrzał ...
 
wtopa HTC
stosunkowo szybko powinna ukazać się kolejna aktualizacja
więcej info tu: Nie aktualizujcie HTC Wildfire S! Komórkomania.pl
 
Bardzo dziękuję za informację, już myślałem, że tylko u mnie coś się pomieszało... Rozumiem, iż taka usterka podlega pod gwarancję ??
 
raczej tak ale co oni ci poradzą... co najwyżej downgrade do wcześniejszej wersji
nie lepiej poczekać parę dni (pewnie i tak mniej niż w serwisie) na kolejną aktualizację? problem ten tyczy się wszystkich więc poprawka powinna szybko się pojawić

@@edit
po chwili namysłu stwierdziłem że skoro wifi szwankuje jak i cały telefon to jak niby masz zaktualizować
więc serwis, ew. aktualizacja kablem i odpowiednimi programami ale nie wiem jak sprawa ma się z łącznością usb
 
Ostatnio edytowany:
Działa, ale bez WiFi, połączenia z kompem
możesz oddać do serwisu, ale zanim oddadzą to trochę czasu może minąć, bo teraz święta itd, więc jak się dobrze wyrobią to może po świętach dostaniesz, a jak nie to dopiero po nowym roku (przed świętami mało prawdopodobne)
 
da się to naprawić pewnym sposobem który znajdziesz na innym forum
ADB+kilka plików i cofasz się do androida 2.3.2 bodajże a potem wgrywasz czystego najnowszego 2.3.5

ten problem mają głównie posiadacze brandowanych WFs
 
Utwórz konto lub zaloguj się, aby napisać odpowiedź
Musisz być zalogowany, aby napisać wiadomość

Utwórz konto

Załóż nowe konto w naszej społeczności. To dziecinnie proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się
Podobne tematy, które mogą Cię również zainteresować:
Top