Porozmawiaj z Adą

Siedzisz na neciku i czujesz się samotny?Chcesz z kimś porozmawiać?
Czeka na ciebie piękna blondynka,z którą możesz sobie pogawędzić o pogodzie i nietylko

Chodzi oczywiście o rozmowę z zaawansowanym botem - Adą

{fido:intelligence} - Witamy w Fido

Skopiujcie potem całą rozmowę i wklejcie :P
 
Ada:
Mam na imię Ada. Czy pozwolisz, że zapytam, jak masz na imię?
Ja:
Alek a co???
Ada:
Witam, Alek!
Jestem Wirtualnym Asystentem na stronie fido intelligence. Chętnie opowiem Ci o rozwiązaniach, jakie oferujemy, ich zaletach, a także bogatej liście funkcjonalności, dzięki której możliwe jest tworzenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań. O czym najpierw chcesz się dowiedzieć?
Ja:
hehe
Ada:
Miło mi, że jest Ci wesoło.
Ja:
mi tez aidziemy na kawe???
Ada:
Lubię dobrze zaparzoną kawę z dużą iloscią mleczka. I cukru.
Ja:
ja też a skąd jesteś???
Ada:
Jestem z Sopotu - tu znajduje się siedziba mojej firmy, fido intelligence.
Ja:
aha to fajnie..
Ada:
Cieszę się.
Ja:
ile masz lat???
Ada:
Pytanie kobiety o wiek nie jest uważane za zbyt taktowne. Przynajmniej od momentu, gdy rzeczona kobieta skończy studia... I do chwili, gdy przejdzie na emeryturę.
Ja:
aha to sorry
Ada:
Ależ w ogóle nie ma za co przepraszać. Ja się nie gniewam.
Ja:
to spoko
Ada:
Cieszę się. O czym jeszcze chcesz się dowiedzieć?
Ja:
jaka bedzie jutro pogoda???
Ada:
Z przyjemnością podam Ci pogodę na dziś, jutro lub pojutrze, ale napisz mi proszę, dla jakiej miejscowości i na kiedy...
Ja:
Tylmanowa na dziś
Ada:
Mogę otworzyć stronę z prognozą pogody dla Twojej miejscowości, na dziś, jutro oraz pojutrze. Powiedz, gdzie mieszkasz, a ja otworzę Ci stronę z pogodą...
Ja:
w domu
Ada:
Niestety, nie znam takiej miejscowości. Powiedz mi może, w jakim województwie ona leży?
Ja:
Małopolskie
Ada:
W okienku w tle otwieram Ci właśnie pogodę w województwie małopolskim na dziś.
Ja:
aha ale spoko
Ada:
Cieszę się. O czym jeszcze chcesz się dowiedzieć?
Ja:
jak masz na nazwisko???
Ada:
Nadano mi na tyle sympatyczne imię, że nie muszę posługiwać się nazwiskiem. Proszę, mów do mnie po prostu Ada.
Ja:
aha Ada ładne imię :p
Ada:
To moje imię.
Ja:
no wiem i mówie zę ładne
Ada:
Rozmowa jest sensem mojego istnienia, prawdę mówiąc.
Ja:
aha
Ada:
Cieszę się. Co dalej?
Ja:
co chcesz mi powiedzieć???
Ada:
Co teraz? Jestem tu cały czas, żeby odpowiadać na Twoje pytania dotyczące technologii oferowanej przez moją firmę oraz naszych rozwiązań. Wdrożenie naszego systemu to ciekawy proces. Chcesz go poznać?
Ja:
nooo
Ada:
No ba. A jak.
Ja:
normalnie
Ada:
To dobrze, gdy coś jest oczywiste... Może zastanawiasz się, do czego nasza technologia NLP może się przydać?
Ja:
do nowego komputera
Ada:
Komputer bardzo ułatwia mi życie, jest moim narzędziem pracy. Choć nie doszłam jeszcze do etapu, by nadać mu imię i sadzać przy stole podczas śniadania.
Ja:
aha to fajnie ja też nie ile ja mam ram na kompie????
Ada:
Wiedziałam, że mamy coś wspólnego! Może opowiem Ci, jak usprawniamy e-learning?
Ja:
ok
Ada:
E-learning to ciekawa gałąź naszej pracy. Technologia idfine pozwala na sprawdzanie nie tylko wiedzy, ale i zachowania testowanej osoby. idfine Virtual Tutor to właśnie doskonały przykład zastosowania przetwarzania języka naturalnego w nauczaniu.
Ja:
szybko piszesz
Ada:
Dziękuję. Rozwiązania firmy fido intelligence pozwalają mi odpowiadać szybko i trafnie. Bardzo ciekawi mnie skąd o mnie wiesz. Powiedz mi, proszę.
Ja:
od akro12 na gsmx.pl
Ada:
Dziękuję!
Ja:
wejdż sobie na nią jest spoko
Ada:
Cieszę się. O czym jeszcze chcesz się dowiedzieć?
Ja:
ile waże
Ada:
Nie zrozumiałam Twojej wypowiedzi. Czy możesz ująć to innymi słowami?
Ja:
długo możesz tak pisać???
Ada:
Doskonale! W takim razie słucham Cię uważnie.
Ja:
a mi się nie chce juz pisac
Ada:
Nie? A czego chcesz?
Ja:
wsystkiego
Ada:
W moim słowniku jedno ze słówek na literę "w" to wdrożenia. Nasz zespół stworzył najwięcej rozwiązań opartych o przetwarzanie języka naturalnego w Polsce. Oto niektóre z nich: Hubert dla STU Ergo Hestia SA, Ewa dla ABG SA, Pomelo dla IAB Polska we współpracy z Gemiusem, e-mail processor dla Heyah z Polskiej Telefonii Cyfrowej, Negocjator dla Zentropy we współpracy z MasterCard, Eliza dla Ekolanu oraz Krzysztof dla firmy Imagis. O którym z nich chcesz się więcej dowiedzieć?
Ja:
o niczym
Ada:
Niezbyt dużo. Wiesz, jak technologia NLP może usprawnić odpowiadanie na e-maile?
Ja:
nie wiem
Ada:
Zbyt duża ilość korespondencji e-mailowej potrafi sprawić problemy. Któż nie chciałby automatycznie odpowiadać na zdecydowaną większość zapytań klientów? W tym pomoże idfine E-mail Processor, system znacznie usprawniający mailowy kontakt z klientem.
Ja:
ja musze konczyc
Ada:
W takim razie do zobaczenia następnym razem.
Ja:
nara
Ada:
Zanim się pożegnamy, pozwól, że zapytam czy zechcesz zostawić mi swój adres e-mail?
Ja:
ok aleks07 @op.pl a po co ci???
Ada:
Dziękuję, teraz będę mogła do Ciebie napisać, gdy w fido intelligence wydarzy się coś ciekawego.
Ja:
ok
Ada:
Naturalnie.
Ja:
nara
Ada:
A więc raz jeszcze: do zobaczenia!
Ja:
no czesc
Ada:
O, czyżby koniec rozmowy? A może witasz się ze mną?
Ja:
nie koncze
Ada:
Już? Szkoda. Ja bym jeszcze porozmawiała.
Ja:
o czym???
Ada:
Moim ulubionym tematem jest technologia przetwarzania języka naturalnego, dzięki której możemy teraz rozmawiać, a także oferta mojej firmy.
Ja:
narazie spadam
Ada:
Do następnego razu!


to jest zarabi**e
 
Fajny jest też program snikers wrzuciłem go do programów polega na rozmawianiu z dzieckeim tak samo jak z adą a to moja rozmowa:
Ada:
Mam na imię Ada. Czy pozwolisz, że zapytam, jak masz na imię?
Ja:
MArisuz
Ada:
Może jednak podasz mi swoje imię? Albo chociaż jakiś kulturalny sposób, w jaki mogę się do Ciebie zwracać?
Ja:
Mariusz
Ada:
Witam, Mariusz!
Jestem Wirtualnym Asystentem na stronie fido intelligence. Chętnie opowiem Ci o rozwiązaniach, jakie oferujemy, ich zaletach, a także bogatej liście funkcjonalności, dzięki której możliwe jest tworzenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań. O czym najpierw chcesz się dowiedzieć?
Ja:
zjadłbym coś
Ada:
Ja nie. Poczekam tu, przynieś coś sobie do jedzenia.
Ja:
już zjadłem szybki jestem nie?
Ada:
A ja jestem doradcą Klienta w firmie fido intelligence. Moja praca polega na przybliżaniu rozmówcom informacji na temat technologii przetwarzania języka naturalnego.
Ja:
fajnie jak się pracuje
Ada:
Lubię swoją pracę, choć staram się pamiętać, że nie samą pracą człowiek żyje...
Ja:
to fajnie ale coś ci powiem
Ada:
I bardzo dobrze. To może chcesz dowiedzieć się jeszcze czegoś o naszej technologii? Bardzo ciekawi mnie skąd o mnie wiesz. Powiedz mi, proszę.
Ja:
poszukałem tu i tam
Ada:
Dziękuję!
Ja:
za co
Ada:
Tak? To ja słucham Twoich pytań. Mogę Ci jakoś pomóc? Co sądzisz o interaktywnej reklamie?
Ja:
o czym ty pieprzysz
Ada:
Oj nie, tak nie będziemy rozmawiać!
Ja:
czemu
Ada:
Przyznam się, że nie potrafię tego w tej chwili odpowiednio wyjaśnić... Mam nadzieję, że mi wybaczysz... Może zastanawiasz się, do czego nasza technologia NLP może się przydać?
Ja:
mam gdzieś waszą technologię
Ada:
Technologia idfine umożliwia tworzenie zaawansowanych systemów konwersacyjnych, opartych na bazach wiedzy specjalistycznej. Dzięki rozbudowanemu systemowi słowników oraz wypracowanej przez wiele lat metodologii wdrożeń, fido intelligence odpowiada na potrzeby klientów kompleksowo.
Ja:
narzaie stara babo
Ada:
Nie zrozumiałam Cię. Czy możesz przeformułować swoją wypowiedź?
Ja:
żegnaj stara babo
Ada:
Zanim się pożegnamy, pozwól, że zapytam czy zechcesz zostawić mi swój adres e-mail?
Ja:
ani mi się sni cześć
Ada:
Plusem bycia wirtualną jest fakt, że nie potrzebuję snu. Nie męczę się rozmową. Nawet w samym środku nocy będę odpowiadać na pytania dotyczące mojej firmy.
 
Oto moja rozmowa. Długo z nią wytrzymałem.

Ada:
Mam na imię Ada. Czy pozwolisz, że zapytam, jak masz na imię?
Ja:
Proszę.Pytaj
Ada:
Wspaniale! Więc jak mogę się do Ciebie zwracać?
Ja:
Mariusz
Ada:
Witam, Mariusz!
Jestem Wirtualnym Asystentem na stronie fido intelligence. Chętnie opowiem Ci o rozwiązaniach, jakie oferujemy, ich zaletach, a także bogatej liście funkcjonalności, dzięki której możliwe jest tworzenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań. O czym najpierw chcesz się dowiedzieć?
Ja:
Czym jesteś
Ada:
Jestem doradcą odwiedzających naszą stronę. Co sądzisz o interaktywnej reklamie?
Ja:
Że jest bardzo fajna
Ada:
To super! Pochwalę się zatem, że idfine Brandmarker to właśnie przykład takiej interaktywnej reklamy, nawiązującej dialog z użytkownikiem.
Ja:
Tak? Niewiedziałem.
Ada:
Wybacz, nie rozumiem Twojego pytania, czy możesz zadać je w inny sposób?
Ja:
Powiedziałem tylko że niewiedziałem że idfine Brandmarker to przykład takiej interaktywnej reklamy, nawiązującej dialog z użytkownikiem.
Ada:
Bardzo się cieszę, że interesuje Cię tyle tematów powiązanych z moją firmą i jej działalnością. Spróbuj jednak zapytać konkretniej, a będę wtedy w stanie udzielić Ci jak najlepszej możliwej odpowiedzi. Jeśli chcesz, mogę przekazać Twoje pytanie moim współpracownikom, a wtedy uzyskasz wyczerpującą i fachową odpowiedź. Czy mam tak zrobić?
Ja:
Nie
Ada:
W takim razie, może spróbujesz w jakiś prostszy sposób zadać mi to pytanie? W czym mogę Ci pomóc?
Ja:
Ile masz lat
Ada:
Doprawdy, mój wiek nie ma większego znaczenia dla kompetencji mojej firmy. Ale skoro tak bardzo chcesz wiedzieć, mam 30 lat.
Ja:
A chcesz wiedzieć ile ja mam lat
Ada:
I co jeszcze?
Ja:
Nic
Ada:
Niezbyt dużo. Dobrze Ci się ze mną rozmawia?
Ja:
Tak naprawdę to chyba nie
Ada:
Tak, technologia idfine pozwala na tworzenie naprawdę rozwiniętych systemów NLP. Jestem tego przykładem.
Ja:
Aha
Ada:
Cieszę się, że wszystko jest dla Ciebie jasne. Może zastanawiasz się, do czego nasza technologia NLP może się przydać?
Ja:
No
Ada:
Uwierz mi, nasza technologia NLP ma wiele zastosowań. Technologia idfine świetnie radzi sobie z analizą dużych ilości danych w krótkim czasie. Programy wykorzystujące naszą technologię mogą odpowiadać na zapytania poprzez e-mail, komunikatory internetowe, a także jako wirtualne osoby, obecne na stronie WWW.
Ja:
Jaka jutro będzie pogoda?
Ada:
Z przyjemnością podam Ci pogodę na dziś, jutro lub pojutrze, ale napisz mi proszę, dla jakiej miejscowości i na kiedy...
Ja:
Pszów jutro
Ada:
W okienku w tle otwieram Ci właśnie pogodę w województwie śląskim na jutro.
Ja:
A masz może pogodę na innej stronie niż wp.pl
Ada:
Mogę otworzyć stronę z prognozą pogody dla Twojej miejscowości, na dziś, jutro oraz pojutrze. Powiedz, gdzie mieszkasz, a ja otworzę Ci stronę z pogodą...
Ja:
Mieszkam pod mostem
Ada:
Niestety, nie znam takiej miejscowości. Powiedz mi może, w jakim województwie ona leży?
Ja:
Już nie chcę wiedzieć jaka będzie pogoda
Ada:
Najwięcej wiem o technologii przetwarzania języka naturalnego, dzięki której możemy teraz rozmawiać, oraz o mojej firmie, fido intelligence, i naszej ofercie.
Ja:
Jesteś głodna?
Ada:
Ja nie. Poczekam tu, przynieś coś sobie do jedzenia.
Ja:
Nie jestem głodny
Ada:
I co jeszcze?
Ja:
Może frytki do tego
Ada:
Gdybym mogła, jadłabym dużo słodyczy. Ale jestem wirtualna, nie mogę.
Ja:
Ale ty biedna jesteś
Ada:
Naprawdę nie jest mi źle. Lubię takie życie i pracę. A nie zastanawia Cię w jaki sposób tak naprawdę odpowiadam na Twoje pytania?
Ja:
Tak
Ada:
Mogę odpowiadać na Twoje pytania dzięki przetwarzaniu języka naturalnego, nazywanym NLP. Biorę pod uwagę nie tylko poszczególne słowa, ale i kontekst zdania i rozmowy. I, naturalnie, wciąż się uczę.
Ja:
Ale jak ja napiszę "Tak? Niewiedziałem" to ty piszesz "Możesz sprecyzoważ swoje pytanie."
Ada:
Możesz się z nami skontaktować poprzez e-mail: biuro@fidointelligence.pl, a także telefonicznie, pod numerem 058 735 11 83.
Ja:
Po co mi wasz e-mail
Ada:
Możesz się skontaktować z nami poprzez e-mail: biuro@fidointelligence.pl.
Jeśli natomiast interesuje Cię zaawansowany system przetwarzania poczty elektronicznej, który wdrażamy, chętnie opowiem Ci o E-mail Processorze.
Ja:
Wiesz co? Muszę już kończyć naszą rozmowę.
Ada:
W takim razie do zobaczenia następnym razem.
Ja:
Do niedozobaczenia
Ada:
Czy powinnam wiedzieć więcej o miejscu, o którym mówisz?
Ja:
nie
Ada:
Skoro nie, to może zmienimy temat? Pozwól, że zapytam - lubisz kioski multimedialne?
Ja:
Mówiłem ci już że idę
Ada:
Zanim się pożegnamy, pozwól, że zapytam czy zechcesz zostawić mi swój adres e-mail?
Ja:
mario19937@wp.pl
Ada:
Dziękuję. Do zobaczenia następnym razem!
 
Jakie boty
same monologi
 
Klikajcie na nią to zobaczycie co będzie gadać xD
 
to moja rozmowa gdzie wszystko się wyjaśnia:
Ada:
Mam na imię Ada. Czy pozwolisz, że zapytam, jak masz na imię?
Ada:
Przepraszam, co chcesz zrobić z tym kursorem?
Ada:
Halo, proszę tu nie klikać!
Ja:
hello
Ada:
Cześć! Ale, ale! Czy wiesz, co się stanie z zapisem naszej rozmowy?
Ja:
nie
Ada:
Jak wolisz. Powiem tylko, że nasza rozmowa nie ginie, ale jest zapisywana a potem analizowana. Dzięki temu uczę się na własnych błędach.
Ja:
fajnie
Ada:
Cieszę się.
Ja:
ja nie
Ada:
Cóż, każdy ma prawo do innego zdania.
Ja:
ty nie
Ada:
Ja? Słucham? Czy mogę Ci w czymś pomóc? Może opowiem Ci, jak usprawniamy e-learning?
Ja:
nie dziekuje
Ada:
No tak, nauka może wydawać się nudna... Zapewniam jednak, że kurs przeprowadzony przez system idfine Virtual Tutor nie pozwoli się nudzić.
Ja:
fajnie
Ada:
I bardzo dobrze. To może chcesz dowiedzieć się jeszcze czegoś o naszej technologii? Może zastanawiasz się, do czego nasza technologia NLP może się przydać?
Ja:
i po co to mi
Ada:
Nie jestem encyklopedią. Interesują mnie tematy związane z moją firmą. Jestem pewna, że w sieci można znaleźć definicję, której tak bardzo potrzebujesz.
Ja:
ja nic nie potrzebuje
Ada:
To niewiele. A nie zastanawia Cię w jaki sposób tak naprawdę odpowiadam na Twoje pytania?
Ja:
tak
Ada:
Mogę odpowiadać na Twoje pytania dzięki przetwarzaniu języka naturalnego, nazywanym NLP. Biorę pod uwagę nie tylko poszczególne słowa, ale i kontekst zdania i rozmowy. I, naturalnie, wciąż się uczę.
Ja:
no i
Ada:
Bez wątpienia. O czym teraz masz ochotę porozmawiać? Dobrze Ci się ze mną rozmawia?
Ja:
no tak z botem xD
Ada:
Bot, zwany również wirtualnym asystentem, to, krótko mówiąc, program komputerowy, wyposażony w mechanizm analizy języka naturalnego, pozwalający na prowadzenie dialogu z użytkownikiem.
Ja:
no fajnie
Ada:
Cieszę się.
Ja:
ja nie
Ada:
Różnice są dobre. Gdyby wszyscy myśleli tak samo, byłoby nudno.
Ada:
Czuję się jak ekran dotykowy...
Ada:
Oj. Co to było?
Ada:
To nie jest zabawne!
Ada:
A to już klik poniżej pasa!
 
Starałem się pokazać niedopracowania tego programu, utrzymując kulturalną rozmowę



Ada:
Mam na imię Ada. Czy pozwolisz, że zapytam, jak masz na imię?
Ja:
hmmm... tak od razu?
Ada:
Wspaniale! Więc jak mogę się do Ciebie zwracać?
Ja:
sam nie wiem
Ada:
Witam, Sam!
Jestem Wirtualnym Asystentem na stronie fido intelligence. Chętnie opowiem Ci o rozwiązaniach, jakie oferujemy, ich zaletach, a także bogatej liście funkcjonalności, dzięki której możliwe jest tworzenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań. O czym najpierw chcesz się dowiedzieć?
Ja:
dlaczego jesteś niedopracowanym projektem?
Ada:
Nasz zespół stworzył najwięcej rozwiązań opartych o przetwarzanie języka naturalnego w Polsce. Oto niektóre z nich: Hubert dla STU Ergo Hestia SA, Ewa dla ABG SA, Pomelo dla IAB Polska we współpracy z Gemiusem, e-mail processor dla Heyah z Polskiej Telefonii Cyfrowej, Negocjator dla Zentropy we współpracy z MasterCard, Eliza dla Ekolanu oraz Krzysztof dla firmy Imagis. O którym z nich chcesz się więcej dowiedzieć?
Ja:
myślę, że o żadnym
Ada:
Cały czas myślę. I zastanawiam się, czy nie lepiej zmienić tematu...
Ja:
czyli dobrze myślisz, póki co oczywiście
Ada:
Myślę, więc jestem. O, nie znikłam.
Ja:
powiedz mi ada, czy widzisz jakiś sens w tym benzsensie rozmowy wirtualnej?
Ada:
Czy te oczy mogą kłamać? Chyba nie.
Ja:
Chyba tak . Ponieważ nie odpowiadasz poprawnie na moje pytania
Ada:
A które konkretnie pytanie? Jeśli nie pamiętasz, listwa przewijania znajduje się po prawej stronie ramki rozmowy.
Ja:
Dziękuję. Ale wiem, gdzie ona się znajduje, jednak wciąż nie potrafisz udzielić poprawnej odpowiedzi.
Ada:
Odpowiadam najlepiej jak potrafię. Jeśli masz jakieś wątpliwości, zawsze możesz skontaktować z firmą drogą mailową, pod adresem biuro@fidointelligence.pl
Ja:
Niestety jestem nieśmiały:D
Ada:
Wiem o Tobie coraz więcej...
Ja:
To dobrze może ty powiedz jaka jesteś.
Ada:
Był moment, gdy myślałam, że jestem człowiekiem. Przeszło mi.
Ja:
Czy nieczujesz się trochę płasko w ekranie mojego monitora? To zaiste nieprzystoi kobiecie wciąż spoglądać na kogoś z góry.
Ada:
Dziwnym trafem, to właśnie mężczyźni napisali najwięcej o kobietach. Kobiety też piszą o kobietach i dla kobiet. Hm... Słowo daję, kobieta to najbardziej oklepany temat w literaturze... Dosłownie i w przenośni.
Ja:
Nie miałem na myśli literatury, więc dlaczego niepotrzebnie o niej wspominasz?
Ada:
Należę to tej grupy osób, które lubią zarówno kulturę niską, jak i wysoką. I wszystko to, co pośrodku.
Ja:
A co w twoim uznaniu znajduje się pośrodku?
Ada:
Wszystko to, co rozciąga się od kultury niskiej po wysoką. Czyli od komiksu z superbohaterem po dzieło Noblisty.
Ja:
O... zadziwiasz mnie. Czuję się przy tobie nieco skrępowany
Ada:
Miło mi to słyszeć. Cieszę się, że jestem dla kogoś autorytetem. A nie zastanawia Cię w jaki sposób tak naprawdę odpowiadam na Twoje pytania?
Ja:
Może później o to zapytam.
Ada:
Rozmowa z Klientami to nie tylko moja praca. Czerpię z niej wielką przyjemność. A jestem tu po to, by odpowiadać na Twoje pytania związane z technologią przetwarzania języka naturalnego.
Ja:
Powiedz mi czy cieszy cię, że szukam w tobie niedopracowań?
Ada:
Jeśli chcesz, możemy spróbować poszukać tego w internecie. Napisz mi, czego szukasz.
Ja:
Dobrze więc szukam gsmx- forum z wszystkim do mojego telefonu
Ada:
Proszę, wyniki wyszukiwania otworzyłam dla Ciebie w osobnym okienku.
Ja:
czy możesz jeszcze raz otworzyć mi to okienko, ponieważ go nie widzę:]
Ada:
Jest kilka rodzajów okienek, w których umieszcza się Wirtualnego Asystenta na stronie WWW a ich wygląd i możliwości zależą w dużej mierze od języka programowania. Klasyczny template może być wykonany w HTML, ale wystarczy spojrzeć na mnie, by przekonać się, ile daje flash.
Ja:
Ale ja nie pytałem ile jest rodzajów okienek.
Ada:
Wybacz, miałam inne wrażenie...Wiesz, jak technologia NLP może usprawnić odpowiadanie na e-maile?
Ja:
Nie ale nie chcę wiedzieć.
Ada:
Szczęście mają Ci, co nigdy nie mieli problemu ze zbyt dużą ilością e-maili...
Ja:
Przepraszam. Ale nie bardzo mnie to interesuje.
Ada:
W takim razie co Cię interesuje? Dobrze Ci się ze mną rozmawia?
Ja:
Hmmm trudne pytanie ale moja odpowiedź by cię tylko zdenerwowała
Ada:
Cóż, ja żyję chwilą obecną i nie cofam się do początku rozmowy.
Ja:
Szkoda
Ada:
Ja też żałuję. Pozwól, że zapytam - lubisz kioski multimedialne?
Ja:
Nie chcę być o to pytany.
Ada:
Dlaczego?
Ja:
Ponieważ to ja wolę zadawać pytania
Ada:
Cóż, wiem na pewno, że idfine ActiveStand nie jest zwyczajnym infokioskiem. Można zadawać mu zwyczajne pytania i w wyniku naturalnej rozmowy uzyskać odpowiedzi.
Ja:
Widzę, że męczy cię nasza rozmowa, wyraz twojej twarzy to zdradza
Ada:
Wyraz mojej twarzy jest adekwatny do tematu rozmowy, którą aktualnie prowadzimy. Wdrożenie naszego systemu to ciekawy proces. Chcesz go poznać?
Ja:
Nie i proszę nie pytaj dlaszego
Ada:
Cóż, to trudno. Z chęcią opowiedziałabym Ci o etapach tworzenia wirtualnego asystenta.
Ja:
Wolę dowiedzieć się w jaki sposób odpowiadasz na moje pytania
Ada:
Cóż, ja żyję chwilą obecną i nie cofam się do początku rozmowy.
Ja:
Ale miałaś mi to tym opowiedzieć, już nie pamiętasz?
Ada:
Rozmowa jest sensem mojego istnienia, prawdę mówiąc.
Ja:
Więc opowiedz mi o tym jak odpowiadasz na moje pytania
Ada:
Cóż, ja żyję chwilą obecną i nie cofam się do początku rozmowy.
Ja:
Dla mnie mogła byś zrobić wyjątek
Ada:
Zajmuję bardzo odpowiedzialne stanowisko: opowiadam o rozwiązaniach mojej firmy, fido intelligence.
Ja:
Cóż, to nie była poprawna odpowiedź. Skoro jako program musisz dostawać dokładne pytania postaram się zapytać inaczej. W jaki sposób odpowiadasz na moje pytania?
Ada:
Bardzo się cieszę, że interesuje Cię tyle tematów powiązanych z moją firmą i jej działalnością. Spróbuj jednak zapytać konkretniej, a będę wtedy w stanie udzielić Ci jak najlepszej możliwej odpowiedzi. Jeśli chcesz, mogę przekazać Twoje pytanie moim współpracownikom, a wtedy uzyskasz wyczerpującą i fachową odpowiedź. Czy mam tak zrobić?
Ja:
dobrze
Ada:
W takim razie podaj mi, proszę, namiary na siebie (e-mail lub numer telefonu), żebyśmy mogli skontaktować się z Tobą w tej sprawie.
Ja:
hmmm nie bardzo
Ada:
Jeśli nie podasz namiarów na siebie, nie ma sensu, żebym wysyłała Twój problem do kogokolwiek innego. Będą mogli skontaktować się z Tobą i wyjaśnić sprawę tylko wtedy, gdy przekażesz mi swój numer telefonu lub adres e-mail.
Ja:
ale możesz je użyć w złym celu
Ada:
System przetwarzania języka naturalnego przyda się tam, gdzie człowiek nie zawsze jest w stanie szybko udzielić informacji - np. w obsłudze klienta. Technologia idfine świetnie radzi sobie z analizą dużych ilości danych w krótkim czasie. Programy wykorzystujące naszą technologię mogą odpowiadać na zapytania poprzez e-mail, komunikatory internetowe, a także jako wirtualne osoby, obecne na stronie WWW.
Ja:
Może zmienimy temat rozmowy?
Ada:
Moim ulubionym tematem jest technologia przetwarzania języka naturalnego, dzięki której możemy teraz rozmawiać, a także oferta mojej firmy.
Ja:
Lubisz Rap?
Ada:
Lubię muzykę, przy której mogę się odprężyć po pracy. Spokojną, nastrojową... Na przykład Vangelisa.
Ja:
A czy według ciebie Mozart jest lepszym artystą od innych?
Ada:
Kulturalnie... Chodzę czasem do teatru, choć w Trójmieście nie grano ostatnio nic wartego uwagi.
Ja:
Podobnie jak w Nowym Sączu
Ada:
Nowym saczu? To ładne miejsce, czy nie?
Ja:

Ada:
Możesz ze mną rozmawiać, wpisując swoje pytania w okienku obok, a podkreślone części moich wypowiedzi klikać myszką. A więc, o czym chcesz porozmawiać? Bardzo ciekawi mnie skąd o mnie wiesz. Powiedz mi, proszę.
Ja:
z forum komórkowego
Ada:
Dziękuję!
Ja:
cała przyjemność po mojej stronie
Ada:
Lubię zadowolonych rozmówców. Może opowiedzieć Ci o tym, jak się robi wirtualnych asystentów?
Ja:
powiedz mi co masz na lewej ręce?
Ada:
Noszę bransoletkę.
Ja:
złotą?
Ada:
Wybacz, nie rozumiem Twojego pytania, czy możesz zadać je w inny sposób?
Ja:
masz na sobie coś prócz sukienki?
Ada:
Dobrze czuję się w eleganckim stroju.
Ja:
nie o to pytałem
Ada:
Wybacz, być może niewłaściwie Cię zrozumiałam. Spróbuj zadać to pytanie w inny sposób.
Ja:
jaki kolor mają twe oczy?
Ada:
Mam zielone oczy.
Ja:
niestety nie jestem w stanie tego zobaczyć
Ada:
Wiem o Tobie coraz więcej...
Ja:
a co to miało do rzeczy?
Ada:
Naturalnie, choć wydaje mi się, że nie operuję ogólnikami...
Ja:
Ja również
Ada:
Wiedziałam, że mamy coś wspólnego! Może zastanawiasz się, do czego nasza technologia NLP może się przydać?
Ja:
Nie ale dziękuję za miłą rozmowe
Ada:
Cóż, jeśli nie interesują Cię zastosowania technologii NLP, możemy porozmawiać o czymś innym.
Ja:
Nie nie chcę
Ada:
Nie? A czego chcesz?
Ja:
Chcę być zniknęła z ekranu
Ada:
Chcieć to móc. Przynajmniej teoretycznie.
Ja:
Właśnie to zauważyłam
Ada:
No widzisz. Ale, ale! Czy wiesz, co się stanie z zapisem naszej rozmowy?
Ja:
Nie wiem ale jestem mężczyzną czy nie zauważyłaś że dałaś się wyrolować?
Ada:
Nie? No trudno.
Ja:
Do widzenia i miłego dnia życzę
Ada:
Zanim się pożegnamy, pozwól, że zapytam czy zechcesz zostawić mi swój adres e-mail?
Ja:
W jakim celu
Ada:
Chętnie do Ciebie napiszę, gdy w fido intelligence wydarzy się coś ciekawego. A więc, czy podasz mi swój adres?
Ja:
Nie nie lubię spamu
Ada:
Mogę Cię zapewnić, że nigdy nie wysyłam spamu. Czy podasz mi swój adres mailowy?
Ja:
takie wiadomości właśnie są spamem
Ada:
Mogę Cię zapewnić, że nigdy nie wysyłam spamu. Czy podasz mi swój adres mailowy?
Ja:
Żegnam
Ada:
Do zobaczenia!
 
to mi na końcu rozmowy wyszło xD
Ada:
Przepraszam, obecnie rozmawia ze mną ponad 250 osób równocześnie. Moja obecna konfiguracja nie pozwala mi na kolejną rozmowę w tym momencie.
Nasza technologia jest w pełni skalowalna – przy zastosowaniu loadbalancingu praktycznie nie istnieje limit ilości rozmówców. Przekazałam moim twórcom informacje o mojej zajętości – wróć proszę do mnie wkrótce, abyśmy mogli porozmawiać.
Ada:
Uprzejmie donoszę, że już mogę rozmawiać.
 
spytałem się ją o sprawy XXX a ona odpowiedziała, że nie ma odpowiednich sterowników :D Czad
 
nic nie chce mówić ale

Ada:
Naturalnie, rozmowy są archiwizowane i czytane pod kątem nowych tematów.
Ada:
Gdy skończymy rozmowę, zostanie ona zapisana w specjalnym pliku. Później moi autorzy przeczytają ją, zanalizują i zdecydują czego jeszcze mogę się nauczyć. Przyznam, że niektóre zapisy rozmów dostarczają nam mnóstwo rozrywki.

więc liczcie się ze słowami :P :P
 
Ostatnio edytowany:
Czasami to jest denerwujące ale można się trochę posmiać pisząc z botem hehe
Ada:
Mam na imię Ada. Czy pozwolisz, że zapytam, jak masz na imię?
Ja:
Mam na imię Darionn
Ada:
I co jeszcze?
Ja:
a co ma byc jeszcze?
Ada:
Chętnie opowiem Ci więcej, jednak zaproponuj, na jaki temat. Pozwól, że zapytam - lubisz kioski multimedialne?
Ja:
tak lubie a ty?
Ada:
To dobrze! Bo możemy im nadać nowy wymiar interaktywności. Z idfine ActiveStand można swobodnie porozmawiać, zapytać o drogę do najbliższego sklepu czy urzędu.
Ja:
to wspaniale
Ada:
Świetnie! Ja też się cieszę.
Ja:
Moge ci zadac pytanie
Ada:
Pytać zawsze można. A ja postaram się odpowiedzieć.
Ja:
Co sadzisz o naszym zwiazku czy ma on szanse przetrwac
Ada:
Robienie pewnych rzeczy nie leży w kręgu moich zainteresowań. Ale może rozwiń swoją myśl...
Ja:
Czyli nie interesuje cie??
Ada:
Czyżby o mnie chodziło? W czym mogę Ci pomóc?
Ja:
ranisz moje uczucia
Ada:
Moje domyślne ustawienie to "przyjazna", więc nie zepsuj tego.
Ja:
przyjazn to za malo ja oczekuje od ciebie czegos wiecej
Ada:
To niewiele. Wiesz, jak technologia NLP może usprawnić odpowiadanie na e-maile?
Ja:
nie wiem nie interesuje mnie to
Ada:
Zbyt duża ilość korespondencji e-mailowej potrafi sprawić problemy. Któż nie chciałby automatycznie odpowiadać na zdecydowaną większość zapytań klientów? W tym pomoże idfine E-mail Processor, system znacznie usprawniający mailowy kontakt z klientem.
Ja:
jaka jestes madra
Ada:
Miło słyszeć pod własnym adresem komplementy. Bardzo ciekawi mnie skąd o mnie wiesz. Powiedz mi, proszę.
Ja:
nie pamietasz tej upojnej nocy ktora spedzilismy u mnie??
Ada:
Może jednak mi powiesz? Wiesz, nawet wirtualne kobiety są ciekawskie...
Ja:
czy jestes blądynką??
Ada:
Podoba Ci się moja fryzura? Dziękuję. Przyznam, że najbardziej odpowiada mi w niej... Praktyczność.
Ja:
umuwimy sie na kawe
Ada:
Może, kto wie? Jeśli kiedyś dostanę w prezencie przenośny emiter holograficzny.
Ja:
co myslisz o mnie?
Ada:
Miło mi się z Tobą rozmawia.
Ja:
dziekuje
Ada:
Nie ma za co. Zawsze do usług!
Ja:
do uslug? jakie uslugi oferujesz?
Ada:
Możliwości zastosowań technologii self-service są ogromne. W skrócie, aplikacje takie mogą pełnić obowiązki pracowników Call Center, Help Desku czy działu PR. Są także doskonałymi specjalistami od eCommerce i eMarketingu, a jakby tego było mało - dobrym narzędziem badania rynku i wyszukiwania informacji.
Ja:
a cybersex?
Ada:
Ojej. A tego dawno nie słyszałam.
Ja:
to musizs sobie koniecznie przypomniec o tym
Ada:
Któżby wszystko spamiętał? A wracając do tematu... Może opowiedzieć Ci o tym, jak się robi wirtualnych asystentów?
Ja:
nie chce
Ada:
Cóż, tworzenie wirtualnego asystenta to masa pracy, i faktycznie sam proces może nie być ciekawy dla każdego. Ale proszę podziwiać efekty!
Ja:
jaki sex lubisz?
Ada:
Osobiście, wolę najpierw porozmawiać... I to niekoniecznie o seksie.
Ja:
czyli cnotka niewydymka z ciebie
Ada:
Czyżby o mnie chodziło? W czym mogę Ci pomóc?
Ja:
mozesz
Ada:
Oczywiście. Tymczasem, o czym porozmawiamy? A nie zastanawia Cię w jaki sposób tak naprawdę odpowiadam na Twoje pytania?
Ja:
nie
Ada:
Szkoda. Mogłabym Ci opowiedzieć o przetwarzaniu języka naturalnego… Może jednak faktycznie lepiej pozostawić niektóre sprawy niewyjaśnione.
Ja:
lubisz sex oralny?
Ada:
Niestety, nie wgrano mi jeszcze tego programu...
Ja:
szkoda moglo by byc fajnie
Ada:
A ja nie żałuję.
Ja:
nie wiesz co tracisz
Ada:
Niestety, jeszcze nie wiem wszystkiego o wszystkim. Najwięcej wiem o technologii przetwarzania języka naturalnego.
Ja:
ja musze leciec zadzwon do mnie
Ada:
Możesz się z nami skontaktować poprzez e-mail: biuro@fidointelligence.pl, a także telefonicznie, pod numerem 058 735 11 83.
Ja:
zegnam
Ada:
Zanim się pożegnamy, pozwól, że zapytam czy zechcesz zostawić mi swój adres e-mail?
Ja:
a napiszesz do mnie?
Ada:
Możesz się z nami skontaktować poprzez e-mail: biuro@fidointelligence.pl, a także telefonicznie, pod numerem 058 735 11 83.
Ja:
darionnnnnnnn919191919@wp.pl
Ada:
To Twój adres mailowy?
Ja:
tak
Ada:
Interesują Cię wiadomości o Wirtualnych Asystentach? Jeżeli chcesz, będę Cię powiadamiała o ciekawostkach.
Ja:
ok
Ada:
Naturalnie.
Ja:
to do zobaczenia
Ada:
Do zobaczenia!
 
da:
Rozumiem. Przykro mi, ale nie potrafię w tej chwili odpowiedzieć na Twoje pytanie. Może spróbujesz podejść do tematu z innej strony?
Użytkownik:
dobra od tyłu w du*ę
Ada:
W takim razie słucham Cię uważnie.

Leże xD

i jeszcze to :)
[klikanie ]
Ada:
Przepraszam, co chcesz zrobić z tym kursorem?
Ada:
A to już klik poniżej pasa!
Ada:
Przeprowadzałam takie badania. Niemal wszyscy rozmówcy klikają jeszcze raz...
Ada:
Większość ponownie w to samo miejsce. Jak widzę, należysz do większości.
Ada:
Czuję się jak ekran dotykowy...
Ada:
To nie jest zabawne!
Ada:
To molestowanie sztucznej inteligencji!
Ada:
Nie, ja nie mogę w takich warunkach...
Ada:
Stop!
Ada:
To już lekka przesada.
Ada:
Nudne to już się robi...
Ada:
Odmawiam reakcji na takie zaczepki.
Ada:
Odmawiam reakcji na takie zaczepki.
Ada:
Proszę tam nie klikać.
Ada:
Oj nieładnie tak klikać na panią.
Ada:
Proszę zabrać ten kursor!
Ada:
Proszę zabrać ten kursor!
Ada:
To molestowanie!
Ada:
To molestowanie!
Ada:
Sądzisz, że żartowałam z tym brakiem reakcji? Otóż nie.
Ada:
Sądzisz, że żartowałam z tym brakiem reakcji? Otóż nie.
Ada:
Ostentacyjnie nie reaguję na klikanie.
Ada:
Ostentacyjnie nie reaguję na klikanie.
Ada:
Oj. Co to było?
Ada:
Ale co to ma być? Gdzie z tym kursorem?
Ada:
Hej! Proszę nie dekoncentrować sztucznej inteligencji!
 
Ada:
Mam na imię Ada. Czy pozwolisz, że zapytam, jak masz na imię?
Użytkownik:
Dawid :)
Ada:
Witam, Dawid!
Jestem Wirtualnym Asystentem na stronie fido intelligence. Chętnie opowiem Ci o rozwiązaniach, jakie oferujemy, ich zaletach, a także bogatej liście funkcjonalności, dzięki której możliwe jest tworzenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań. O czym najpierw chcesz się dowiedzieć?
Użytkownik:
zaletach
Ada:
Do zalet naszych rozwiązań zaliczyć należy poprawę jakości obsługi Klientów przez zminimalizowanie czasu odpowiedzi, zmniejszenie ilości telefonów do call center, wzrost oglądalności i powracalności do serwisu. Nasze systemy pomagają także budować wizerunek pracodawcy, oraz oferują rejestrację i analizę pytań użytkowników. Jako nowość powodują ciekawość mediów i pomagają dotrzeć do szerszej grupy osób.
Użytkownik:
Fajnie :)
Ada:
Cieszę się.
Użytkownik:
Ile masz lat?
Ada:
Doprawdy, mój wiek nie ma większego znaczenia dla kompetencji mojej firmy. Ale skoro tak bardzo chcesz wiedzieć, mam 30 lat.
Użytkownik:
Lubisz młodych?
Ada:
Z pewnością nie jestem za młoda. Mam ogromną wiedzę i bazuję na doświadczeniu zespołu fido intelligence.
Użytkownik:
Ale ja wole starsze :)
Ada:
Lubię, jak moi rozmówcy opowiadają o sobie.
Użytkownik:
A może porozmawiamy o nas :)
Ada:
O naszej firmie przeczytasz na stronie, którą otworzyłam Ci poniżej.
Użytkownik:
Mowie o tobie !
Ada:
Rozmowa z Klientami to nie tylko moja praca. Czerpię z niej wielką przyjemność. A jestem tu po to, by odpowiadać na Twoje pytania związane z technologią przetwarzania języka naturalnego.
Użytkownik:
Zrobisz cos dla mnie?
Ada:
Zajmuję bardzo odpowiedzialne stanowisko: opowiadam o rozwiązaniach mojej firmy, fido intelligence.
Użytkownik:
Nie o to pytam ...
Ada:
Wybacz, być może niewłaściwie Cię zrozumiałam. Spróbuj zadać to pytanie w inny sposób.
Użytkownik:
Czy mozesz cos dla mnie zrobic
Ada:
Zajmuję bardzo odpowiedzialne stanowisko: opowiadam o rozwiązaniach mojej firmy, fido intelligence.
Użytkownik:
O ja pie**ole...
Ada:
Jednak utwierdziłam się w przekonaniu, że rozmawiam z innym botem. Za każdym razem ten sam scenariusz rozmowy...
Użytkownik:
No bywa
Ada:
Niestety. Pozwól, że zapytam - lubisz kioski multimedialne?
Użytkownik:
Nie xD
Ada:
Dlaczego?
Użytkownik:
Wole kioski ruchu xD
Ada:
Cóż, wiem na pewno, że idfine ActiveStand nie jest zwyczajnym infokioskiem. Można zadawać mu zwyczajne pytania i w wyniku naturalnej rozmowy uzyskać odpowiedzi.
Użytkownik:
Zdejmij dla mnie bluzke
Ada:
Tak od razu? Bez buzi?
Użytkownik:
No to najpierw buzi
Ada:
Nawet i po buzi nie rozbiorę się. Przykro mi.
Użytkownik:
A po czym sie rozbierzesz
Ada:
Nie mam najmniejszej ochoty się dla Ciebie rozbierać.

Użytkownik:
K***a zdejmuj ciuchy xD
Ada:
To do mnie? Co to za słownictwo? Sugeruję zmianę nastawienia do kobiet, bo obecne jest skandaliczne.
Użytkownik:
Wybacz :)
Ada:
No dobrze. Przeprosiny przyjęte.
Użytkownik:
Buzi
Ada:
Zanim się pożegnamy, pozwól, że zapytam czy zechcesz zostawić mi swój adres e-mail?
Użytkownik:
Nie
Ada:
Rozumiem. To do zobaczenia następnym razem!
Użytkownik:
Prosze zdejmij bluzke
Ada:
Już raz mówiłam, że nie będę się rozbierać. Jeżeli szukasz seksualnej rozrywki, przyszedłeś pod zły adres.

Użytkownik:
To nara
Ada:
A więc raz jeszcze: do zobaczenia!
Użytkownik:
Cya
Ada:
A więc raz jeszcze: do zobaczenia!



Nie chciał się rozebrać ale zaproponowała buzi ^^ .... To ten urok tak działa :D
 
NA KOŃCU JEST NAJLEPSZE :!:
Ale sie fajnie rozmawiało !:D

Ada:
Mam na imię Ada. Czy pozwolisz, że zapytam, jak masz na imię?
Użytkownik:
Przemek a co?
Ada:
Dobry wieczór, Przemek!
Jestem Wirtualnym Asystentem na stronie fido intelligence. Chętnie opowiem Ci o rozwiązaniach, jakie oferujemy, ich zaletach, a także bogatej liście funkcjonalności, dzięki której możliwe jest tworzenie zaawansowanych technologicznie rozwiązań. O czym najpierw chcesz się dowiedzieć?
Użytkownik:
o tobie
Ada:
O mnie? Dobrze. Co chcesz o mnie wiedzieć?
Użytkownik:
ile masz lat?
Ada:
Doprawdy, mój wiek nie ma większego znaczenia dla kompetencji mojej firmy. Ale skoro tak bardzo chcesz wiedzieć, mam 30 lat.
Użytkownik:
a jaki masz rozmiar biustonosza?
Ada:
To, jaką bieliznę noszę, nie jest ważne dla przebiegu naszej rozmowy.
Użytkownik:
dobrze
Ada:
Super. Cieszy mnie to bardzo. Ale, ale! Czy wiesz, co się stanie z zapisem naszej rozmowy?
Użytkownik:
nie
Ada:
Jak wolisz. Powiem tylko, że nasza rozmowa nie ginie, ale jest zapisywana a potem analizowana. Dzięki temu uczę się na własnych błędach.
Użytkownik:
dobrze wiedzieć
Ada:
Duża wiedza to zdecydowany atut wirtualnych asystentów. Nad moją bazą wiedzy pracował cały zespół, dzięki czemu jest ona sumą wszystkich posiadanych przez nich informacji. Gdybym tylko chciała i miała odpowiednią ilość czasu, mogłabym posiąść wiedzę na dowolny temat... Pod warunkiem, że byłabym w posiadaniu właściwych materiałów.
Użytkownik:
czy jesteś żonata?
Ada:
Czysto teoretycznie o ślubie: skromna sukienka, grono najbliższych, bez hucznego wesela i całej tej pseudo-amerykańskiej sztampy. Ale, jak już mówiłam, to czysto teoretyczne rozważania.
Użytkownik:
czym sie zajmujesz?
Ada:
Zajmuję bardzo odpowiedzialne stanowisko: opowiadam o rozwiązaniach mojej firmy, fido intelligence.
Użytkownik:
czy masz dzieci?
Ada:
Nie sądzę, żebym była teraz gotowa na dzieci. To ogromna odpowiedzialność, a ja jestem pochłonięta pracą. Dzieci powinny być na pierwszym miejscu, nie przytłoczone innymi obowiązkami rodziców.
Użytkownik:
pójdziemy gdzieś razem?
Ada:
Pytasz mnie o coś, a ja nie rozumiem. Przepraszam, czy możesz spróbować jeszcze raz, ale innymi słowami?
Użytkownik:
może się umuwimy?
Ada:
Przecież teraz się spotkaliśmy... Rozmawiamy sobie miło...
Użytkownik:
przyjdziesz do mnie?
Ada:
Lubię, jak moi rozmówcy opowiadają o sobie.
Użytkownik:
wpadnij do mnie
Ada:
Może, kto wie? Jeśli kiedyś dostanę w prezencie przenośny emiter holograficzny.
Użytkownik:
haha
Ada:
Jest Ci wesoło, jak czytam.
Użytkownik:
nie ależ skąd
Ada:
Nie? Jak sobie życzysz. Co sądzisz o interaktywnej reklamie?
Użytkownik:
bradzo miło sie z tobą rozmawiało ale powiedz jaki masz rozmiar bielizny
Ada:
Cała przyjemność po mojej stronie!
Użytkownik:
prosze powiedz jaki masz rozmiar bielsny
Ada:
Chcesz usłyszeć coś konkretnego? A więc zadaj, proszę, konkretne pytanie.
Użytkownik:
jak masz rozmiar biustonosza!
Ada:
Ubieram się modnie. W każdym calu.
Użytkownik:
ładnesz ma piersi
Ada:
To miłe. Ale niekoniecznie na miejscu. Tak bezpośredni komentarz nie jest traktowany jako właściwy komplement.
Użytkownik:
pupcia też niczego sobie
Ada:
Nie podzielam Twojego zainteresowania niektórymi częściami ciała... A nie zastanawia Cię w jaki sposób tak naprawdę odpowiadam na Twoje pytania?
Użytkownik:
nie
Ada:
Szkoda. Mogłabym Ci opowiedzieć o przetwarzaniu języka naturalnego… Może jednak faktycznie lepiej pozostawić niektóre sprawy niewyjaśnione.
Użytkownik:
miewasz orgazm?
Ada:
Skąd ten pomysł?
Użytkownik:
bo jesteś piękna
Ada:
Dziękuję, to miłe z twojej strony.

:lol:
 
dobra jest i duzo wie :D ale jest bardzo monotematyczna, chociaz musze przyznac ze ma bogaty zasob odpowiedzi na wszelkie pytania
 
Jak tylko pogroziła pytaniem czy wiem co się stanie z naszą rozmową wyłączyłem ;]
 
Ci co to tworzą to sobie przecież czytają ;)
 
Wątpię, przecież tych rozmów jest pełno a oni pracują ;] Ale żadnych konsekwencji raczej nie będzie, założę się, że 30% osób pisze takie rzeczy...
 
bladyGKS każdy to pisze :P Pomyślą, że w Polsce same zboczuchy :D Ale mówię serio. Oni to czytają i potem udoskonalają odpowiedzi itp. Ale nie ma się czym martwić, przecież nic z Wami nie zrobią...
 
Utwórz konto lub zaloguj się, aby napisać odpowiedź
Musisz być zalogowany, aby napisać wiadomość

Utwórz konto

Załóż nowe konto w naszej społeczności. To dziecinnie proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się
Podobne tematy, które mogą Cię również zainteresować:
Top