Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Witam wszystkich. Otóż mam problemy ze swoim SE Xperia X10i, a dokładnie z wejściem na ładowarkę oraz baterią. Chodzi o to, że wejście na ładowarkę nie "łapie" tak jak kiedyś, muszę poruszać kilkanaście razy kablem aż wreszcie "załapie", a bateria to już padło, nie wiem co z nią się stało ale gdy chwilę posiedzę na przeglądarce bądź pogram w gry to wyłącza się telefon przy 65% baterii. Próbowałem wgrywać różne softy itp ale to nie pomogło. Telefon kupiłem na Allegro jako nowy telefon w styczniu 2O10 roku od dealera który zapewniał mnie że gwarancja jest na 2 lata i jest możliwa do zrealizowania w salonach Ery (teraz T-Mobile). Moje pytanie brzmi, czy warto iść oddać telefon na gwarancję a jeśli tak to czy są szanse aby go przyjęli jeśli obudowa jest lekko poobijana i nie działa jedna dioda koło przycisków pod wyświetlaczem. I też nasuwa mi się pytanie czy jeśli tego telefonu już nie produkują to mogą mi go wymienić na jakiegoś SE z linii 2O11?
 
dwa lata gwarancji od stycznia 2O10 to styczeń 2O12, a ten już był. Za naprawę musisz więc zapłacić. Nigdy by ci nie wymienili na inny model, tym bardziej nowszy. Nie wiadomo co może być przyczyną restartów - czy uszkodzenie gniazda czy płyty głównej, ewentualnie baterii. Dobrze by było, gdybyś wykonał test krzyżowy z baterią z twojego telefonu z baterią z innego.
 
gdyby jakimś cudem okazało się że gwarancja jest do stycznie 2O13 to przyjmą ci bez problemu, potrzebujesz dowód zakupu w t-mobile oraz kartę gwarancyjną (musi być, jeśli masz fakturę vat to karta nie musi być uzupełniona)

gniazdo się po prostu wyrobiło i dlatego masz taki problem, co do baterii to albo jest ona na wykończeniu albo to wina gniazda usb (nie ładuje tak jak powinno)

co do wymiany, teoretycznie zawsze jest możliwa wymiana sprzętu na nowy
ale w twoim przypadku przelutują ci gniazdo i na tym się skończy
w jakimś innym (nieoficjalnym) serwisie pewnie skasują cię na 50-100zł za taką naprawę
 
dwa lata gwarancji od stycznia 2O10 to styczeń 2O12, a ten już był. Za naprawę musisz więc zapłacić. Nigdy by ci nie wymienili na inny model, tym bardziej nowszy. Nie wiadomo co może być przyczyną restartów - czy uszkodzenie gniazda czy płyty głównej, ewentualnie baterii. Dobrze by było, gdybyś wykonał test krzyżowy z baterią z twojego telefonu z baterią z innego.
Pomyliło mi się co do daty zakupu. Data zakupu to 20.12.2O10 także wychodzi na to że jeszcze miesiąc i 5 dni jest na gwarancji. A telefon kupiłem od GrupaGSM.pl i oni powiedzieli że wystarczy mieć kartę gwarancyjną z rachunkiem i niby w T-Mobile przyjmą. A co do baterii to nie są restarty tylko telefon całkowicie się wyłącza i jak chce go włączyć to dioda od notyfikacji miga na czerwono tak, jakby była wyładowana.
 
Ostatnio edytowany:
no to w takim razie masz mieć podbitą i wypełnioną kartę gwarancyjną i do tego paragon
idź do jakiegoś punktu t-mobile (chyba że masz jakiś oficjalny Sony w pobliżu) i zgłoś wszystkie usterki
na baterię jest 6 albo 12 m-cy gwarancji więc ci jej nie wymienią ale za to sprawdzą czy jest uszkodzona
no i naprawią resztę rzeczy
 
Pisałem do sprzedawcy od którego kupowałem i nagle okazało się że niby oni zamawiają kuriera do mnie który zabierze telefon do serwisu i wyjechał z tekstem że przez 2 lata użytkowania robią swoje i mogą jeszcze zażyczyć kasę za tę naprawę :/
 
to co to za gwarancja jak każą płacić
jaki masz paragon do karty gwarancyjnej? z t-mobile czy od nich?
jak z t-mobile to idź do t-mobile i tam niech ci przyjmą
 
Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Podobne tematy, które mogą Cię również zainteresować:
nicollubin Audiobooki 0 Odpowiedzi
Bonus123 OnePlus 16 Odpowiedzi
F Poradnia iOS Aplikacje, gry 0 Odpowiedzi
XDriver LG 7 Odpowiedzi
L Dyskusje Android 1 Odpowiedzi
Top