Rozbudowana i skomplikowana infrastruktura wymagająca właściwie bezustannej modernizacji, miliony wykonywanych operacji różnego typu oraz konieczność zachowania pełnej płynności. To tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stają firmy działające w branży telekomunikacyjnej. By im podołać, muszą mieć dostęp do nowoczesnego i niezawodnego zaplecza technologicznego. Dobór konkretnych rozwiązań zależy od specyfiki działalności konkretnego przedsiębiorstwa. Jakie produkty informacyjne tworzone są z myślą o tych klientach?
Produkty telekomunikacyjne. Jakie komponenty są niezbędne klientom z tej branży?
Jak wspomnieliśmy we wstępie,
produkty telekomunikacyjne to bardzo szeroka i zróżnicowana grupa. Zawiera rozwiązania pozwalające w pełni zautomatyzować oraz usprawnić wszystkie procesy związane ze sprzedażą usług, dostarczeniem ich klientom, komunikacją z konsumentami i podwykonawcami, ochroną infrastruktury przed cyberatakami, przechowywaniem danym lub wdrażaniem technologii z zakresu sztucznej inteligencji. Coraz większe znaczenie zyskuje też IoT (Internet of Things, internet rzeczy). Operatorzy powinni więc przygotować narzędzia do rozliczania, zarządzania i przetwarzania danych koncentrujących się na tej technologii.
Produkty telekomunikacyjne i usługi dla operatorów komórkowych oraz dostawców internetu
Z produktami telekomunikacyjnymi związanych jest również wiele usług umożliwiających ich wdrożenie, utrzymanie oraz efektywne wykorzystanie. Dostawca produktów telekomunikacyjnych powinien więc zapewnić swoim kontrahentom między innymi:
- usługi zarządzane pozwalające skonsolidować poszczególne elementy systemów pochodzące od różnych dostawców i oparte na różnych technologiach;
- wsparcie przy wdrażaniu projektów transformacyjnych pozwalających skonsolidować i uprościć architekturę systemów oraz przenieść ją do chmury;
- kompleksowe doradztwo biznesowe z zakresu optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych;
- wdrożenie dostarczonych systemów zgodnie z zapotrzebowaniem, strategią i specyfiką działalności danej firmy.
Produkty telekomunikacyjne od Comarch. Innowacyjne usługi docenione na całym świecie
Wymagania dotyczące zarówno różnorodności i jakości produktów telekomunikacyjnych, jak i pełnego wsparcia dla swoich klientów spełnia Comarch. Firma od dawna należy do ścisłego grona światowych liderów wśród dostawców oprogramowania dla klientów biznesowych. Na swoim koncie ma współpracę z wieloma kluczowymi graczami z sektora telekomunikacyjnego. W wdrażała projekty na zamówienie takich marek jak Polkomtel, Orange, T-mobile czy Netia. Za granicą, jako usługodawca i dostawca, obsługiwała zaś między innymi Telefónicę, Deutsche Telekom, Vodafone czy KPN.
