Star Wars The Clone Wars: Lightsabre Duels

Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Star Wars The Clone Wars: Lightsabre Duels

Star_Wars_Clone_Wars_2841278.jpg


Ulotka cyfrowa
Jak to bywa przy wielkich produkcjach ze srebrnego ekranu, tuż przed lub za nimi (a w tym przypadku pomiędzy - serialem a filmem) kroczy mały brat, czyli gra. Gra, o której zwykło się myśleć jako o cyfrowej ulotce reklamowej albo o małym, niezbyt rozwiniętym dodatku, który ma zachęcić do wycieczki do kina. Czy podobnie będzie ze Star Wars: The Clone Wars - Lightsaber Duels? Na szczęście wszystkie znaki na ziemi i niebie mówią, że nie.

A może coś z Mocą?
20080916162430-s.jpg

Star Wars: The Clone Wars - Lightsaber Duels uderzy już 11 listopada na konsoli Nintendo Wii. Od początku istnienia tego systemu i jego niezwykle interesujących kontrolerów fani gwiezdnej sagi marzyli o grze, w której będzie można przy pomocy Wiilota pomachać mieczem świetlnym. Otrzymali już Force Unleashed, ale Lightsaber Duels wydaje się jeszcze lepsza, bo skoncentruje się jedynie na walce, a co za tym idzie sterowanie mieczem i Mocą zostanie jeszcze lepiej dopracowane. Wszystko to dlatego, że gra mająca być przedłużeniem filmu to bijatyka. Z drobnymi odstępstwami od głównego nurtu gatunku.
Rozgrywka potoczy się według filmowej i serialowej fabuły, a kolejne poziomy będą scenami bitewnymi znanymi ze srebrnego ekranu. Autorzy gry postawili sobie jeden zasadniczy i ambitny cel - każda walka, tytułowy pojedynek na miecze świetlne, ma być iście epickim starciem między śmiertelnymi wrogami.

Podnieś swojego Wiilota i stań do walki
20080916162900-s.jpg

Jedną z rzeczy, na które czekają fani Gwiezdnych wojen w przypadku Lightsaber Duels, jest sterowanie w pełni korzystające z możliwości Wiilota i Nunchaka. Chcąc zrobić zamach w prawo, lewo, od góry, od dołu czy zwyczajny sztych, wystarczy wykonać odpowiedni ruch ręką, trzymając Wiilota. Nunchak natomiast wykorzystamy do poruszania postacią po arenie oraz do używania Mocy.

Bo Sith tkwi szczegółach
Jak już wspomniałem, Lightsaber Duels będzie bijatyką z drobnymi odstępstwami. Przykładowo - w pojedynki wplecione zostały minigierki i, co jest niezwykle innowacyjne w przypadku tego gatunku, dialogi. Kiedy postacie skrzyżują miecze, akcja na chwilę ustanie i (zależnie od tego, kim gramy i z kim walczymy) wymienią się kilkoma uwagami odnośnie stylu walki przeciwnika, jego historii czy też celów. Również podczas tych spięć, tuż po wymianie uwag przez wojowników, wystartują minigierki - do tej pory zaprezentowano ich trzy rodzaje. Dwie pierwsze polegały na wykonaniu odpowiednio zsynchronizowanych w czasie ruchów Wiilotem w sprecyzowanym kierunku. Trzecia natomiast należała do znanej z innych różnego typu gier kategorii "Machaj, ile dasz radę, tylko nie złam joysticka" - w tym przypadku przeniesionej w realia konsoli Wii i jej kontrolerów.
 
Ostatnio edytowany:
Z chęcią pomachałbym mieczem świetlnym na will, ale znając życie to zbyt prędko tego nie zasmakuje :p
 
Status
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
Podobne tematy, które mogą Cię również zainteresować:
nicollubin Audiobooki 3 Odpowiedzi
tepig Okazje i promocje Inne 0 Odpowiedzi
ziomal123 Gry Android Zręcznościowe 0 Odpowiedzi
Sub-Sero GameBoy Advance/Color (GBA/GBC) 1 Odpowiedzi
Ari911 Darmowe gry Java 240x320 1 Odpowiedzi
Top