Co druga minuta gratis - haczyk?

Właśnie dostałem esa o treści "Teraz co druga minuta do wszystkich sieci w trakcie połączenia może być za 0gr na 30 dni. Aktywuj bezpłatnie kodem *110*93# (zadzwoń). więcej na Start - strona główna, orange - www.orange.pl

Link do regulaminu usługi :
http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/7008/7176207.pdf

Dla większości będzie najważniejszy punkt 4 który uważam za pewnego rodzaju haczyk więc włączenie usługi jest -EV a szkoda :)

4. W ramach Usługi co druga minuta połączenia głosowego do wszystkich sieci jest darmowa, w ramach trwania
połączenia głosowego. Usługa posiada naliczanie minutowe. Zestawienia w punktach 5, 6, 7 prezentują wysokości
stawek za minutę na przykładzie połączenia trwającego 6 minut.

[mod=ziomal123]Baikal, pamiętaj o zaczynaniu zdań z dużej litery :) Nie tylko że zasada, ale też estetyka.[/mod]
 
Ostatnio edytowany przez moderatora:
Oferta ciekawa tylko szkoda że ważna tylko 31 dni po jej aktywowaniu ;/
 
Minusem jest naliczanie minutowe a większość połączeń, które wykonujemy trwają krótko (np. Gdzie jesteś? Podaj mi numer Marka. Wejdź na skype. itp.) a naliczone jest już za całą minutę połączenia, więc wbrew pozorom to jest bardziej sposób na zarobek dla orange a przy okazji pokazanie klientom, że "mamy fajne promocje". Oferta jest opłacalna tylko dla osób które prowadzą wyłącznie długie rozmowy. Takie moje zdanie, pozdrawiam.
 
Można jakoś wyłączyć tą ofertę ?
 
Można jakoś wyłączyć tą ofertę ?
Kod:
jak wyłączyć?
14. Usługa wyłączana jest automatycznie po upływie Okresu promocyjnego, o czym Abonent zostaje poinformowany
SMS-em.
15. Usługę można wyłączyć:
 wysyłając SMS o treści NIE pod numer 309 (opłata jak za zwykłego SMS-a zgodnie z obowiązującym Abonenta
cennikiem usług)
 wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do Orange on-line, na stronie (bezpłatnie)
 kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 (opłata za połączenie zgodna z obowiązującym
Abonenta cennikiem)
 krótkim kodem *110*93*00# [zadzwoń] (bezpłatnie)
 połączenie z numerem *500 (opłata za połączenie zgodna z obowiązującym Abonenta cennikiem).
Wyłączenie Usługi nastąpi najpóźniej w okresie 24 godzin od momentu zlecenia, o czym Abonent zostanie
poinformowany SMS-em.
 
Utwórz konto lub zaloguj się, aby napisać odpowiedź
Musisz być zalogowany, aby napisać wiadomość

Utwórz konto

Załóż nowe konto w naszej społeczności. To dziecinnie proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się
Podobne tematy, które mogą Cię również zainteresować:
Top