Wciąż trwają negocjacje w sprawie umowy sponsoringowej piłkarskiej Ekstraligi. Według informacji Przeglądu Sportowego komórkowa sieć Orange może wrócić do gry w walce o kontrakt sponsora tytularnego piłkarskiej Ekstraklasy, który wart jest około 50 milionów złotych.
Mimo wielu przeciwności i przeciągających się rozmów, wiele wskazuje na to, że Telekomunikacja Polska ma wielką determinację w przedłużeniu umowy, więc piłkarskie kluby chcą maksymalnie wykorzystać tę okoliczność. Tym bardziej, że operator podpisał umowę licencyjną, na mocy której uzyskał prawa do sprzedawania swoich produktów pod marką Orange. Grupa TP dodatkowe od kilku miesięcy nadaje kanał sportowy Orange Sport, gdzie głównym elementem ramówki są mecze Ekstraklasy.
Sprawa nie jest jeszcze jednak przesądzona, ponieważ według informacji dziennika, o tytuł sponsora starają się też 3 inne firmy, a wśród nich konkurencyjna dla Orange sieć Era. Sponsor tytularny Ekstraligi może być dla niej dobrym sposobem promocji w przypadku zmiany marki na T-Mobile.
Źródło: T-k.pl, Przegląd Sportowy